Avainsana: markkinatutkimus

Katsaus – Markkinatutkimus
Järjestelmällinen markkinatutkimuksen tuottaman tiedon hyödyntäminen on jo pitkään ollut tärkeä osa yrityksien toimintaa maailmalla. Lyhyesti, markkinatiedon avulla pyritään paremmin ymmärtämään markkinaa itsessään, siihen vaikuttavia (muutos)tekijöitä ja sen kehitystä.

Yrityskauppa- ja toimialakatsaus – Markkinatutkimus
Tässä katsauksessa käsitellään markkinatutkimukseen liittyviä yritysjärjestelyjä sekä esitetään näkemyksemme toimialan kehityksestä ja arvonkasvumahdollisuuksista sekä yritysjärjestelyjen päämotiiveista. Katsauksen lopussa on ohjeet kuinka voit saada yksityiskohtaisempaa tietoa yritysjärjestelyihin tai arvonkasvuun liittyvistä mahdollisuuksista tältä tai joltakin toiselta toimialalta. Globaali markkinatutkimus ylsi kokonaisarvoltaan noin 30 miljardiin euroon vuonna 2013.1 Suomessa markkinatutkimuksia tehdään vuosittain lähes 120 miljoonalla eurolla.2 Markkina käsittää […]